Trening hibridne vožnje

Revolucija u brizi o kupcima

Toyota je započela s edukacijom vlasnika svojih hibridnih vozila početkom 2016. godine, čemu je kroz cijelu godinu pristupilo više od 400 kupaca diljem Hrvatske.

Postprodajni odnosi između proizvođača automobila ili trgovca i vlasnika vozila u pravilu se svode na SMS obavijesti na skorašnji servisni termin te – možda - posebne uvjete pri kupnji dodatne opreme u ovlaštenom servisnom centru. Toyota je, međutim, još prošle godine unijela revoluciju u brigu o kupcima svojih hibridnih vozila i dokazala da se može puno više od toga.

/

Uvođenjem inovativnog i jednostavnog treninga hibridne vožnje za sve postojeće i buduće vlasnike hibridnih automobila, Toyota se na najbolji način zahvaljuje svim svojim kupcima na povjerenju te iz prve ruke i u praktičnom smislu pokazuje kako da vozač iskoristi puni potencijal vlastitog hibridnog automobila.

Uz poznate savjete štedljive i ekonomične vožnje hibrida, trening hibridne vožnje predstavlja korak-po-korak preporuke i savjete za konkretno upravljanje automobilom, upoznavanje sa svim instrumentima, režimima rada i kontrolama hibridnog sustava, na Toyota hibridnim automobilima: Yaris HSD, Auris HSD, Auris TS HSD, Prius, Prius+, Prius Plug-in Hybrid, C-HR HSD i RAV4 HSD.

Cilj treninga hibridne vožnje je maksimalno iskoristiti potencijal hibrida, smanjiti potrošnju u vožnji te povećati ugođaj bez smanjena brzine.

/

Trening hibridne vožnje upravo ima za cilj razbiti mit o hibridima: štedljiva hibridna vožnja može biti samo spora vožnja – što nije točno. Upravo iz tog razloga, svi vlasnici koji se odazovu treningu hibridne vožnje, isti odrađuju na svome hibridnom automobilu u prisustvu ovlaštenog Toyotinog trenera, kroz polusatnu vožnju u različitim uvjetima prometa, pri čemu dobivaju mnoštvo informacija o pravilnom upravljanju automobila te odgovore na sva moguća pitanja.

Toyota će – kao i prošle godine - provoditi treninge hibridne vožnje diljem cijele Hrvatske, odnosno u gradovima gdje su prisutni Toyotini ovlašteni partneri, a prvi treninzi u 2017. su odrađeni dolaskom Toyotinog trenera u Split kod ovlaštenog Toyota partnera Auto Čondić i u Dubrovnik kod ovlaštenog Toyota servisera Argosy. Treningu u Dalmaciji pristupilo je više od 30 novih kupaca, a sudeći prema njihovim reakcijama nakon treninga – ova kampanja je ono što su vlasnici Toyota hibridnih vozila upravo tražili!

Toyota je time otišla korak dalje od svih ostalih proizvođača automobila, jer zaista brine da kupci Toyota hibrida maksimalno iskoriste mogućnosti hibridne tehnologije i pri tome smanje potrošnju – a da nisu ništa sporiji u prometu. Na taj način svi vlasnici Toyota hibrida dobivaju vrijednost više odabirom i posjedovanjem hibridnog automobila.

/
/

Dojmovi sudionika treninga hibridne vožnje

Vesna Hodak, Yaris HSD (Dubrovnik):

Potrošnja prije treninga: 5,7 l/100 km

Potrošnja nakon treninga: 4,3 l/100 km

Saznala sam sve važne informacije za ispravnu vožnju svog automobila koje prije nisam znala niti mi je itko rekao. Još više uživam u vožnji i veselim se brojnim ''hibridnim'' kilometrima.

Ivica Lučić, Yaris HSD (Dubrovnik):

Potrošnja prije treninga: 4,6 l/100 km

Potrošnja nakon treninga: 4,1 l/100 km

Dosta korisnih i dobrih informacija sam dobio u vezi vožnje, čime dodatno smanjim potrošnju, a nisam ništa sporiji na cesti. Sve pohvale!

Maja Malada, Auris HSD (Split):

Potrošnja prije treninga: 5,5 l/100 km

Potrošnja nakon treninga: 3,9 l/100 km

Prezadovoljna sam načinom kojim trener prenosi informacije i s novim saznanjima o pravilnom načinu vožnje hibridnog automobila. Potrošnja mi je znatno manja i puno više se vozim na struju. Hvala vam na pozivu!

Perica Perica, RAV4 HSD (Split):

Potrošnja prije treninga: 8,8 l/100 km

Potrošnja nakon treninga: 6,1 l/100 km

Tek sada vidim koliko toga sam krivo razumio i zapravo krivo sam vozio automobil. Rezultat nakon vašeg jednostavnog treninga je znatno manja potrošnja, još ugodnija vožnja jer se više vozim na struju i veće zadovoljstvo cijele naše obitelji.

Nikola Lolić, C-HR HSD (Split)

Potrošnja prije treninga: 4,9 l/100 km

Potrošnja nakon treninga: 4,0 l/100 km

Trening je samo potkrijepio moju spoznaju da su hibridi novi ''dizelaši'' i najbolji automobili na cesti danas. Manja potrošnja, još veća vožnja na struju – a o ugodi u vožnji da ne pričam. Oduševljen sam.