Toyotina pomoć na cesti

Budite spokojni u vožnji zahvaljujući programu Toyota Eurocare. Kao dio naše predanosti zadovoljstvu stranaka, Toyota s veseljem pruža strankama usluge Toyota Eurocare tijekom 10 godine nakon kupnje vozila. Toyotina neprekidna posvećenost kvaliteti, i stručnost i pogodnosti koje nudi program Toyota Eurocare, znači da nikada ne morate brinuti kada se u vožnji pojavi neki problem — pomoći ćemo vam da čim prije nastavite put.
Toyota Roadside Assistance

Nalazite se u Hrvatskoj, nazovite: 0800 22 22 22
Nalazite se u inozemstvu, nazovite: +385 1 66 59 939

Što pokriva program pomoći na cesti Toyota Eurocare?

Mechanical Breakdown

Mehanički kvar

Ako se vaš automobil pokvari, pobrinut ćemo se da čim prije nastavite vožnju.
Toyotina pomoć na cesti

Nesreća

U slučaju nesreće možemo vam pomoći da vi, i vaša Toyota, čim prije nastavite vožnju.
Pilot error issues

Propust vozača

U slučaju teškoća kao nedostatak goriva, prazan akumulator, prazna guma, gubitak ključeva ili zaključani ključevi, tu smo da to riješimo.
  • Što je uključeno?

    • Vuča vozila
    • Opcija zamjenskog vozila
    • Mogućnost prijevoza popravljenog vozila
    • Nastavak putovanja
    • Hotelski smještaj ako vaše vozilo nije pokretno 

Koje su usluge uključene u program Toyota Eurocare?

  • Ako pokušaj popravka vozila na licu mjesta ne uspije ili je neizvediv, Toyota Eurocare će osigurati vuču vozila do najbližeg ovlaštenog Toyota servisa.
  • Ako je vozilo potrebno smjestiti na čuvanom mjestu dok se čeka vučna služba, Toyota Eurocare će organizirati i platiti trošak smještaja do najveće cijene od 74 EUR (u protuvrijednosti u HRK).
  • Toyota Eurocare će isto tako organizirati vuču prikolice (standardna vučna kugla 50 mm) do istog ovlaštenog servisa Toyota, ako je pogođeno vozilo vuklo takvu prikolicu.
  • Bilo koja vuča hibridnog vozila mora bit izvršena preko kamiona sa ravnim dnom. 

  • Toyota Eurocare je pri ruci za davanje savjeta ili prenošenja poruke nekome tko treba biti obaviješten o problemu s vozilom.
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od prebivališta korisnika, možda nećemo moći pokriti sve troškove rješavanja problema, ali ćemo vam pomoći u pronalaženju rješenja.

  • Ako nepokretno vozilo treba preuzeti od ovlaštenog Toyota servisera smještenog više od 50 km od prebivališta korisnika, tada će, na zahtjev korisnika, Toyota Eurocare organizirati i platiti željeznički prijevoz prvim razredom, u jednom smjeru za jednu osobu, do mjesta na kojem je vozilo popravljeno. U slučaju da putovanje vlakom traje duže od 6 sati, alternativno će se ponuditi zrakoplovna karta poslovne klase.
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od kućne adrese korisnika, a ovlašteni Toyota serviser nije u mogućnosti popraviti automobil istog dana, tada vozač i putnici mogu birati jednu od sljedećih pogodnosti:

  • Ukoliko korisnik želi ostati u blizini vozila dok traje popravak, Toyota Eurocare će organizirati i platiti hotelski smještaj za korisnika i putnike do najviše četiri noći i do najvećeg iznosa od 112 EUR (u protuvrijednosti u HRK) po osobi, po noći, u skladu s raspoloživim kapacitetima.
  • Obroke i druge posljedične troškove snose korisnik i putnici.

  • Toyota Eurocare će dogovoriti i platiti željeznički prijevoz prvim razredom za vozača i putnike, što im omogućava nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području ili povratak u prebivalište korisnika (zemlja u kojoj je vozilo registrirano).
  • U slučaju da putovanje vlakom traje duže od 6 sati,  alternativno će se ponuditi zrakoplovna karta poslovne klase.

  • Ako se svi vozači u predmetnom vozilu razbole i nije moguće nastaviti putovanje, Toyota Eurocare će osigurati vozača o svom trošku.
  • Ovaj vozač će pomoći preostalim putnicima nastavak putovanja do korisnikovog doma ili nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području.
  • Sve dodatne troškove, osim usluga vozača, pokriva korisnik.

  • Ako korisniku više odgovara korištenje zamjenskog vozila, Toyota Eurocare će osigurati zamjensko vozilo slične klase za vrijeme trajanja popravka, a na najviše tri dana.
  • lako ćemo uložiti maksimalni trud osigurati ekvivalentno vozilo, ne preuzimamo odgovornost za probleme koji nastanu kao rezultat ograničene lokalne ponude ili nemogućnosti lokalnog partnera ili drugih tvrtki u osiguranju vozila korisniku. Sve dodatne troškove, osim troškova najma vozila, snosi korisnik.