Novi sedan se pridružuje obitelji Toyota Corolla Hybrid

TOYOTA ФИНАНС

Nakon predstavljanja izvedbe s 5 vrata na Salonu automobila u Ženevi 2018. godine, odnosno izvedbe Touring Sports na Pariškom salonu automobila kasnije ove godine, sedan je treća karoserijska izvedba koja čini ponudu 12. generacije Corolle.

• Izvedba sedan se pridružuje izvedbi s 5 vrata i izvedbi Touring Sports, u ponudi 12. generacije Corolle
• Legendarna Corolla Sedan je po prvi put u Europi dostupna sa samopunjivim hibridnim pogonom s 1,8-litrenim motorom
• Novousvojena platforma GA-C, koja je dio nove Toyotine globalne arhitekture (TNGA) objedinjuje elegantni dizajn i vrhunsku upravljivost i stabilnost
• Novi sustav Toyota Safety Sense s unaprijeđenim funkcionalnostima ugrađuje se kao standardna oprema

 

 

Nakon predstavljanja izvedbe s 5 vrata na Salonu automobila u Ženevi 2018. godine, odnosno izvedbe Touring Sports na Pariškom salonu automobila kasnije ove godine, sedan je treća karoserijska izvedba koja čini ponudu 12. generacije Corolle.

 

 

Nova obitelj Corolle je osmišljena tako da zadovoljava različite potrebe kupaca: od kompaktne izvedbe s 5 vrata za mlade parove, preko višenamjenskog Touring Sportsa za obitelji, do udobnog sedana namijenjenog mladim poslovnim ljudima koji traže prestižniji dizajn u kombinaciji s vrhunskom prostranošću i udobnošću u putničkoj kabini.

 


 

 

Corolla, poznata i prepoznata u cijelom svijetu, je do sada prodana u više od 46 milijuna primjeraka, u preko 150 zemalja od svog predstavljanja 1966. godine.

 

 

Nadograđujući elegantan i dinamičan dizajn koji je karakteristika palete nove Corolle, novi sedan se odlikuje istim snažnim dojmom i niskom siluetom koji su usađeni u platformu GA-C koja je dio nove Toyotine globalne arhitekture (TNGA). Međutim, njena individualnost unutar Corolline obitelji se očituje u prestižnijem unutarnjem uređenju uz jedinstveni oblik prednjeg i stražnjeg kraja.

 

 

Oblik prednjeg kraja predstavlja sljedeći korak u razvoju Toyotine dizajnerske filozofije under priority catamaran. Još dojmljivija izvedba prednjih kutova blatobrana u dvije razine koji obuhvaćaju snažno istaknutu donju masku zajednička je tema nove Corolline obitelji. Izdužena gornja maska ima trodimenzionalni oblik i spaja se s vrhovima glavnih svjetala oštrog izgleda, šireći se preko kutova i tako naglašavajući nisku i čvrstu posturu automobila.

 


 

 

Izgled stražnjeg kraja je odraz oblikovanja prednjeg kraja kroz dinamični branika i oblik poklopca prtljažnika u vidu izvrnutog trapezoida. Sklopovi stražnjih svjetala sedanske izvedbe su spojeni kromiranim umetcima, dajući dodatni pečat širokom stavu vozila.

 

 

Povrh toga, jedinstveni svjetlosni potpisi prednjih i stražnjih LED svjetala čine novu Corollu Sedan trenutačno prepoznatljivom.

 

 

Sedan se odlikuje istom prostranom, ergonomski izvrsnom putničkom kabinom kao i izvedbe s 5 vrata i Touring Sports, dodatno obilježenom vrhunskom kvalitetom materijala i naprednom tehnologijom. Sedan, isto tako, uživa prednosti produženog međuosovinskog razmaka od 2.700 mm kao i Touring Sports, što osigurava velik prostor za noge i visoku razinu udobnosti za putnike na stražnjim sjedalima.

 

 

Tehnološki naglasci u kabini vrhunske kvalitete uključuju brojne funkcionalnosti za komfor i praktičnost kao što su bežično punjenje telefona i kombinacija multimedijskog dodirnog zaslona od 8“, višenamjenskog zaslona od 7“ te virtualnog zaslona veličine 10“, koji se svi odlikuju jednostavnim, intuitivnim upravljanjem.

 

 

Povrh dizajnerske slobode koja omogućava značajnije razlike između izvedbi s 5 vrata, sedana i Touring Sports nego što su ikada bile, novousvojena platforma GA-C isto tako jamči još veći užitak u vožnji. Niže težište, 60% veća krutost karoserije i multi-link ovjes, koji su dio standardne opreme, pridonose boljoj upravljivost i stabilnosti uz očuvanje voznih karakteristika i udobnosti.

 

 

Nova Corolla Sedan će biti dostupna uz ponudu dva pogonska sklopa. Samopunjivi hibridni sustav s 1,8-litrenim motorom razvija 90 kW/122 KS. On ispunjava sve zahtjeve koje stranke postavljaju pred Toyotin samopunjivi hibridni pogon – tihi rad, intuitivno upravljanje, sjajan odziv i samodostatnost, bez potrebe za uključivanjem u strujnu mrežu radi punjenja.

 


 

 

Ovaj pogonski sklop nudi niske troškove vlasništva, izuzetnu štedljivost goriva uz potrošnju od samo 3,4 l/100 km (WLTP 4,3 l/100 km) i emisiju CO2 od samo 77 g/km1 (WLTP 98 g/km), nudeći pri tome i do 50% svakodnevne gradske vožnje isključivo na električni pogon.

 

 

Poboljšani 1,6-litreni benzinski motor objedinjava odličan odziv u vožnji i učinkovitost. Dostupan je u kombinaciji s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili CVT mjenjačem, a ukupna snaga mu je 97 kW/132 KS, uz potrošnju goriva od samo 5,8 l/100 km (WLTP 6,1 l/100 km) i emisiju štetnih plinova od samo 131 g/km (WLTP 139 g/km).

 

 

Sva vozila koja se temelje na TNGA odlikuju se najvišim standardima aktivne i pasivne sigurnosti. Dakako, i nova Corolla Sedan, uz sofisticirane funkcije i sustave najnovije tehnologije Toyota Safety Sense, ponosi se istim takvim obilježjima.

 

 

Novi paket aktivne sigurnosti Toyota Safety Sense uključuje sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (PCS) s otkrivanjem pješaka danju i noću, te otkrivanjem biciklista danju, tempomat s prilagodbom brzine pomoću radara (ACC), sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake (LDA) sa zakretanjem upravljača, sustav prepoznavanja prometnih znakova (RSA) i sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala (AHB).

 

 

Povrh toga, tu je i novi sustav praćenja kolničkih crta (Lane Trace Assist - LTA) koji pruža dodatnu pomoć vozaču. Kada su uključeni i ACC i LTA, ovaj potonji pomaže vozaču u upravljanju nježnim pomakom upravljača radi održavanja vozila u prometnom traku, čak i u blagim zavojima na autocesti.

 

 

Corolla Sedan s europskom specifikacijom, koja se proizvodi u Toyota Motor Manufacturing Turkey, kreće u prodaju u prvom tromjesečju 2019.